HTML

HTML doboz

Nímáy és az Ő könyökficama

Vettünk egy kölyök berni pásztor kutyát, az Ő neve Nímáy. 12 hetes korában szembesültünk azzal a ténnyel, hogy genetikai rendellenességgel született. A Mi kis történetünket osztom meg Veletek, hogy tanuljatok az esetünkből, és azért hogy ez mással ne történhessen meg, mert egy kiskutya élete mindennél fontosabb, Nekünk :-)

Friss topikok

  • bilberranch: ITT VÉGE A TÖRTÉNET? most 2013. február.23 van. Hogyan folytatódik? (2013.02.23. 16:42) Nímáy Nímáy Nímáyka...
  • bilberranch: Tisztelt Blog tulajdonos! Nagyon szeretném, ha azt is kiírná, hogy a kutyus kitől származik, mert ... (2013.02.23. 14:46) Tél, hó, jégnasi....
  • Nímáy Gazdája: :-) esetleg az ellenkező oldalon :-) Köszönjük. (2012.01.13. 10:50) A nagy műtét, és ami utána történt.
  • Nímáy Gazdája: Köszönjük szépen. Megírom, hogy mi volt holnap :-) (2011.12.29. 21:25) Utazások

2012.09.13. 16:55 Nímáy Gazdája

Szaporítók ... szégyen és gyalázat!!!

Sziasztok, 

Régen nem írtam, mert hála a jó égnek minden rendben van. De ma facebookon olvastam a következőket...és hát őszinte leszek percekig potyogtak a könnyeim.

"Koszonjuk meg a szaporitoknak ismet, hogy meg kellett halnia egy 3 honapos kiskutyanak...
Majdnem megfulladt, eppenhogy beertunk vele az orvoshoz, mar lilult... a legcsove akkora volt, mint egy yorkienak, es barmi egyeb vizsgalat / mutet eselytelen lett volna az alulfejlettsege miatt egy boditast sem elt volna tul.
De nem gond, mindenki szaporitsa csak a kutyait, mondvan, hogy tenyeszti, es jajj kell egyszer szulnie FASZSAG
Hiaba irom le, ugyis lesz ismeros aki megveszi a kutyat 20ezerert az Expresszrol meg a Vaterarol meg csomagtartobol a piacon orokbefogadas helyett.
Es amig ez van, addig a szaporitoknak adtok penzt mert sajnaljatok a szurt/vizsgalt kutyara a 80-100-150ezret es ilyen kiskutyakat hagytok meghalni. 
Nyugodj bekeben kisChiqita ;(" 

314226_10151015406671114_354957399_n.jpg

Majd itt a következő áldozat...:-(
"Sziasztok nénik és bácsik, vauu, vauu...
Nevem Beethoven, kicsi argentin dog baby vagyok.
Egy igazi cukorfalat...Sajnos nem hallok semmit, túltenyésztés áldozata lettem...
A könnyű pénzszerzés motiválta Világra jöttömet...
Két kis fülem, teljesen süket...A sors keze nem volt túl kegyes hozzám...
"Gazdáim" leadtak egy telepre, mert nem voltam használható...
Ezt ők már akkor tudták, amikor a doktor bácsi diagnosztizálta fogyatékosságomat...A rácsok mögött nagyon megbetegedtem...

Úgy éreztem itt a vég...
Lábra állni nem bírtam, gyenge voltam, csak feküdtem, amikor eljöttek értem...
A rácsok kinyíltak, ölbe vettek és gyengéden simogattak...
...szemükbe néztem és láttam, hogy sírnak...
Miattam sírtak...Ne tudtam, miért...
Hisz a halál természetes dolog...
Láttam a szemükben valamit...
Valami különlegeset, amit még rövid életem során sosem...
Tudtam, hogy ők harcolni akarnak...Harcolnak a halállal...Harcolnak az életért...
Most egy falkában élek, minden falkatag olyan, mint én, csak nagyon nagyok...:)Azt hiszem anyukám volt ilyen nagy...Továbbra is küzdenek értem és ellenállnak a halálnak...Annyira megszerettem őket, hogy én is hadba álltam...Küzdök és szeretnék meggyógyulni...Kérlek segíts nekem!Ha meggyógyulok egy olyan családot szeretnék, ahol nem zavar senkit, hogy fogyatékkal kell élnem.

Sok baba puszit küld: Beethoven manó ♥

Nagyon sajnáljuk, kicsi kutyus, hogy nem sikerült megmentenünk:((( Kicsi Beethoven ma feladta a harcot a betegséggel, és átkelt a Szivárványhídon:((( Légy boldog odaát, Beethoven;((("

300886_168155276653963_1625977510_n.jpg

A szívem megszakadt, pedig bírom az ilyen dolgokat, mert láttam is hallottam is és a közvetlen környezetemben is történtek ilyenek. Én csak azt nem értem, hogy a szaporítók miért nem büntethetőek? Miért nem lehet szankciónálni egy olyan tevékenységet ami emberek és állatok életét tehetik tönkre? Mit lehet tenni? Lehet-e bármit tenni? Vagy ez is csak a pénzről szól? Következményekkel nem számol senki? Ez az ország rettenetesen kicsi és ha sok beteg állat lesz, akkor az valamikor ki fog hatni a társadalomra, ránk...miért nem lehet semmit tenni? Ezer kérdésem van, de mint tudjuk az állatorvosok nem hatóság, a feljelentés nem sokat ért volna a mi esetünkben, de mégis mi van ebben az országban, miközben állatbarát a magyar...ezek után nem tudok mindent elhinni. 

Sajnálom a kutyusokat, és azokat akik ezt végig csinálták mellettük. Részvétem! :-(

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény kutya kórház gondolatok szégyen védelem felháborító állatorvos Kontroll szaporítók


A bejegyzés trackback címe:

https://nimay.blog.hu/api/trackback/id/tr254775267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása